✖✖Gadis Penglipurlara✖✖
Instagram

About

Linkies

FollowDashboard

VIRGINITY
Monday 16 April 2012 | 0 Comment |
ASSALAMUALAIKUM , :)
mulakan dengan senyuman, right ? ok . hari ni aku nak bangkit kan topik "PERLU RASA BANGGA KE BILA DH TAK VIRGIN?"
hampa rasa cemana ? aku rasa hampa pon sama macam aku . jawapannya "tak perlu dan tak payah ". right ?
kepada yang dah tak virgin tu jangan laa nak bangga-2 yg diri tu sudah di songlap. ini tak , " wey , aku dah tak virgin laa , bangganya ! " or " wey , aku dah pernah . hg ada ? takda kan , so dok diam ! " . wey ! bodoh kot tindakan hampa tu . bodoh ! and jangan nak pengaruh member-2 untuk ikut serta sama .
sapa yang NAK CUBA . i mean belom lagi tapi benda tu dah bermain di kepala hotak hampa aku rasa lupakan je laa niat jijik tu . cuba pikir bila dah tak virgin orang laki dah tak maw dah . nak ke jadi andartu ? sampai ke tua nak menjual tubuh badan ? ALLAH dah bagi elok dah, kena appriciatte laa . kalaw ALLAH nak tarik balik senang-2  ja . SEKELIP MATA ! kalau laa kawan aku sendiri yang buat benda terkutuk lagi kotor memang aku lempang dah . haehh ! aku sebagai perempuan ni terasa macam diperbodohkan bila kaum sendiri buat macam tu . orang laki mesti bangga punya . depa tak dak kesan cek oi ! trend sekarang ni , budak sekolah yang banyak kena songlap . sebab apa? budak sekolah couple dengan lelaki 18 ke atas . nama pon budak . tak habis pikir lagi . memang tengah mengongs . senang terpengaruh dengan sweet talker n the smooth talker. bila dah diayat . perh ! melayang laa kan? then, pujuk punya pujuk , yang si perempuan tu pon bagi, si lelaki bila dah bosan , dia nak cari yang lain pulak . si lelaki tak kisah nak pergi mana pon . sebab dia dah lepas tanggungan parents dah .  dia boleh lari kalaw dia nak lari . si perempuan tak boleh buat apa dah masa tu , nak terus terang dengan parent tak berani . kalau buku lima hinggap kat pipi . ICU  laa .
dah tu ?? apa ke sudahnya?? tak sudah-sudah laa . hidup laa sampai ke tua .
for ur information , tahun lepas aku ada baca entri ni kepada yang kaki web ni maybe dah taw .budak tu cakap , KOLOT KALAU MASIH VIRGIN .
wey sekarang ni aku nak tanya sapa yang lebih kolot . kami yang ni nak hubungan **** yang sah . bukan  senang-2 dijaja . satu seringgit satu seringgit .priceless . dah tak dak harga . kalau bagi kawin free pon orang takkan pandang . baik depa berhabes duit untuk barang yang jauh lebih berharga. daripada yang rosak and yang dah tak boleh pakai :) . hampa maw ke macam tu ? where's ur dignity? eee , malu kot . geli-geleman aku tulis pasal ni tapi terpaksa untuk mengingatkan anda-2 semua .
so , setakat ni je laa yang aku nak bebelkan . renung-renungkan laa ..


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Short Biodata

Name: Kelibat Gadis
Known as: Gadis
Age: 20-5 years old
Status: Hak Milik Allah
Country: Malaysia
Fav. Colours: Warna Kehidupan
Language: Malay and English
Hobby: blogging, Sleeping, Eating
Fav Quotes: be yourself!
Contact Me: Official Blog

Likes:Semua benda kecuali benda yang tak suka

♥ Eating
♥ Blogging
♥ Chocolates
♥ Ice Cream
♥ Tweet Addict
♥ Black+White
♥ Sleeping
♥ Natural Beauty

Dislikes

✖ Haters
✖ Liars
✖ High heels

Aku hanya manusia biasa . Hamba Allah yang mempunyai sejuta kelemahan. Andai itu takdirku , aku terima dengan rela hati :')