✖✖Gadis Penglipurlara✖✖
Instagram

About

Linkies

FollowDashboard

My Part-time ^^v
Friday 15 June 2012 | 0 Comment |


Assalamualaikum , Sekarang ni pukul 2:28 pagi 16/5/2012 . Aku masih tak dapat lelapkan mata . Ehh , Sapa-sapa yang stalk aku punya blog entry ni ada perasan dak ? Dah lain kan ? Haa , Thanks to Eyza Jamuary for editing my blog . Teratur laa sikit. Tak laa semak sangat mata memandang kan ? Haha , Al-maklum laa , aku bab-bab ni tak berapa nak mahir sangat . Give your feedback about this blog .

  Sekarang ni , aku busy sangat dengan my new job . Part time dekat sekolah as a Photographer .But not an effecient photographer yet.Still a beginner. Tapi tak laa buzy sangat . With my partner Amirul Syukor (Incik googlew aku ) Kalau ada apa-apa yang aku tak faham memang p tanya dia laa , And my Kakak Nur Amalia (Saing aku) Haha , Jahat kan ?? Kami punya sifu , Sir Syahrir , my very-very-very friendly teacher ever . Next week , hari Sabtu maybe , Sir Shahrir bawak kami tiga p jumpa orang yang sangat-sangat professional about Photography . Ok , Excited tu jangan cakap laa , Teruja sangat-sangat . 

  Okay , memandangkan aku yang paling junior dalam group ni , Buli memang tiap-tiap hari kena . Haha , Lagi-lagi dengan Amirul Syukor , Meon for short . Sir dengan dia panggil aku Panda . Tapi , Nasib baik laa Panda tu comel . Panda pon Panda laa , Janji comel :3 kan ?? Ok laa , Setakat ni ja Entry aku kali ni . Next time , If i have a time aku update lagi ok Guyss !
Moga comel-comel selalu semua :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Short Biodata

Name: Kelibat Gadis
Known as: Gadis
Age: 20-5 years old
Status: Hak Milik Allah
Country: Malaysia
Fav. Colours: Warna Kehidupan
Language: Malay and English
Hobby: blogging, Sleeping, Eating
Fav Quotes: be yourself!
Contact Me: Official Blog

Likes:Semua benda kecuali benda yang tak suka

♥ Eating
♥ Blogging
♥ Chocolates
♥ Ice Cream
♥ Tweet Addict
♥ Black+White
♥ Sleeping
♥ Natural Beauty

Dislikes

✖ Haters
✖ Liars
✖ High heels

Aku hanya manusia biasa . Hamba Allah yang mempunyai sejuta kelemahan. Andai itu takdirku , aku terima dengan rela hati :')