✖✖Gadis Penglipurlara✖✖
Instagram

About

Linkies

FollowDashboard

Aku,kau dan dia :) by Pierre Andre
Friday 27 July 2012 | 0 Comment |




Hye, Assalamualaikum, dah tengok cerita kat atas? Belum? Kenapa belum? Pi tengok lekaih. Sedih wei :3 Tambah-tambah bila tengok tengah-tengah malam like pukul 2 3 pagi macam tu sorang-sorang, boleh sentap oi :3 Teringin nak ada Bf macam tu, sweet gila. Zarina  pelakon baru, Pekin Ibrahim handsome dalam cerita tu and Remy Ishak sangat-sangat pengotor and so romantic. Teringin nanak macam tu. To my Mr Bf , yana nak macam tu boleh? Haha, i'm just kidding around dude :D Take it easy ok :) Tapi seriously, sangat-sangat menyentuh perasaan kalbu *what's the heck of word* Aku yang hati kering ni pun boleh menitiskan airmata , HAHA. Tapi lately, aku cepat sensitive. Kenapa? Idk-,- Err, semalam mcg pon boleh nangis. Sensitive gila sekarang ni. Mungkin faktor umur maybe -,- I'm not that old ok ! 

Harini aku kena tinggal sampai lah hari Selasa ni, dah laa puasa-,- kena masak sendiri laa untuk berbuka dengan sahur. Nak pi makan rumah ibu pun segan sebab dah besar gedabakk dah, dah boleh nikah dah pun kena masak laa, HAHA, Ok cek gatai :)Kay lah, byebye. Takmau lama-lama satgi menjadi-jadi pulak --,


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Short Biodata

Name: Kelibat Gadis
Known as: Gadis
Age: 20-5 years old
Status: Hak Milik Allah
Country: Malaysia
Fav. Colours: Warna Kehidupan
Language: Malay and English
Hobby: blogging, Sleeping, Eating
Fav Quotes: be yourself!
Contact Me: Official Blog

Likes:Semua benda kecuali benda yang tak suka

♥ Eating
♥ Blogging
♥ Chocolates
♥ Ice Cream
♥ Tweet Addict
♥ Black+White
♥ Sleeping
♥ Natural Beauty

Dislikes

✖ Haters
✖ Liars
✖ High heels

Aku hanya manusia biasa . Hamba Allah yang mempunyai sejuta kelemahan. Andai itu takdirku , aku terima dengan rela hati :')