✖✖Gadis Penglipurlara✖✖
Instagram

About

Linkies

FollowDashboard

Kawan :)
Friday 6 July 2012 | 0 Comment |
Satu perkara yang kita tak boleh hidup tanpa dia adalah kawan, kalau pakwe tak kisah sangat kan? Kawan yang lebih selain dari family sendiri. Kecuali orang yang 'bodoh sombong'. Tapi kawan memang susah nak cari yang betul-betul ikhlas & jujur. Pakwe boleh main break-break kan kalau tak suka? Tapi kalau kawan , cakap tu memang senang. Tapi kalau dah penah rasa kehilangan sorang memang perit lagi-lagi kalau dah terlalu rapat sangat macam belangkas. Err~ macam nak pengsan pon ada. Aku dah pernah rasa :3 sampai menangis dekat sekolah macam laki mati. Nasib baik la ada kawan-kawan aku yg pujuk. Kalau tak, tak tau laa apa jadi kat aku.

Nur Maisarah

Kawan yang suka bergaduh dengan aku :)
 tapi kadang-kadang kami boleh sweet-sweet jugak.
Kuat merajuk #sory :3 hewhew
Kami sayang satu sama lain. HAHA


Siti Nur Asyikin

Kawan yang selalu teman aku pi melawat kawasan SMKH,
Walaupun dia yg selalu ajak sebenarnya :3
Bila aku sedih dia yang pujuk :')
Aku sayang hg Kin 
tak kira laa apa jadi sekalipun.


Siti Nurfadzlyna

Yang pakai tudung, 
Dia ni pandai math , tempat rujukan aku.
HAHA
Dia sentiasa sokong apa yang aku buat :)
I'm glad to have friend like u babe!


Amirul Syukor

Handsome ? Jangan tergoda ! HAHA. Scandal number 2 aku :/
Haha, lawak ja. Why so serious? -,-
Kenal tahun lepas, dulu aku suka tengok kening dia. 
Sekarang ni tak larat tengok dah. Baru tahun ni yang rapat pelik -_-
Selalu date dengan dia.Ooops Adakah orang panggil date?
 Nope ! lepak lebih tepat !
Aku sayang hang beruang oi !





Ezatul Najiha

Budak form 1 . Comel kan? Aku plusplus comel lagi #perasaan
Budak ramah pelik sangat. I used to call her 'gemuk'. Hihi
Walaupun muda setahun dari aku dia ni kuat melatah kalah toknek aku :D
Aku jatuh hati dengan dia sebab dia lah budak form 1 yg style habis ! Tak penah takut dengan aku .
Sekeh baru tau. HAHA
Aku sayang hg budak oi !



Adlina Kamaruzzaman

The last person. Merangkap kak ipar aku :3 ngekkk :\
Aku sangat rimas bila jalan dengan dia. Benci betul !
Sebab Terserlah kependekan aku ni , sebenarnya buka aku yang pendek. 
Dia yang terlebih had ketinggian. HOHO :o
Aku sayang hang renjong walaupun pakwa hang sayang hg lagi :D



|
|
|
|
|
|
|
V


Budak ni nak cakap ' Sayang kat hampa semua' dekat
hampa-hampa yang kat atas tu. Dia tak boleh hidup tanpa hampa :')


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Short Biodata

Name: Kelibat Gadis
Known as: Gadis
Age: 20-5 years old
Status: Hak Milik Allah
Country: Malaysia
Fav. Colours: Warna Kehidupan
Language: Malay and English
Hobby: blogging, Sleeping, Eating
Fav Quotes: be yourself!
Contact Me: Official Blog

Likes:Semua benda kecuali benda yang tak suka

♥ Eating
♥ Blogging
♥ Chocolates
♥ Ice Cream
♥ Tweet Addict
♥ Black+White
♥ Sleeping
♥ Natural Beauty

Dislikes

✖ Haters
✖ Liars
✖ High heels

Aku hanya manusia biasa . Hamba Allah yang mempunyai sejuta kelemahan. Andai itu takdirku , aku terima dengan rela hati :')