✖✖Gadis Penglipurlara✖✖
Instagram

About

Linkies

FollowDashboard

Miss You Bro !
Sunday 26 August 2012 | 0 Comment |
U, I rindu u tau tak? Dah 5 tahun kita tak jumpa, tadi I call U, U cakap bulan 11 U balik. Wow! happynya I !
Hihi, ngadanya aku. Bukan pakwe lah, abang sulung aku. Siries, adik cakap adik rindu abang sesangat, 5 tahun tak jumpa, lamanya. Dah laa susah nak contact kau abang! Duduk nun jauh dekat Terengganu nuh. *Sigh*. Even kami bukan dari satu mak, cuma ayah ja yang sama, tapi hubungan kami dah macam adik beradik kandung dah. The moment is, bila kami dok atas katil *jangan fikir bukan-bukan*. Akan mulalah sesi geletek menggeletek. Abang selalu cucuk-cucuk perut adik. Err -,- rindu that time ^_^ Tapi sekarang dah ada tunang, mesti tak boleh dah nak macam tu, nanti tunang abang jelous pulak. HAHA, aku sayang dia lebih dari abang kandung aku sendiri. Sebab kami terlalu rapat. Sampaikan , nak tackel awek pon suruh adik dia jugakk. Lagi satu, ada sekali tu, abang nak pergi klinik sebab abang segan nak pergi sorang-sorang, pastu abang umpan adik nak belanja makan, adik pon ikut. Masa makan tu, ada sorang perempuan tu, free hair, adik tanya abang " Abang, tu awek." pastu dia cakap "Taknak lah, free hair, abang nak cari yang pakai tudung" cerewet jugak ehh kau abang. Tapi alhamdulillah, abang dah jumpa jodoh abang :) Kita mcg pon dah macam kapel, HAHA, siap love u love u lagii. Jangan jelous aww! HAHA, And lagi satu abang aku ni handsome lah jugak, boleh tahan hurmm :D tengok lah adik dia kan? HAHA 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Short Biodata

Name: Kelibat Gadis
Known as: Gadis
Age: 20-5 years old
Status: Hak Milik Allah
Country: Malaysia
Fav. Colours: Warna Kehidupan
Language: Malay and English
Hobby: blogging, Sleeping, Eating
Fav Quotes: be yourself!
Contact Me: Official Blog

Likes:Semua benda kecuali benda yang tak suka

♥ Eating
♥ Blogging
♥ Chocolates
♥ Ice Cream
♥ Tweet Addict
♥ Black+White
♥ Sleeping
♥ Natural Beauty

Dislikes

✖ Haters
✖ Liars
✖ High heels

Aku hanya manusia biasa . Hamba Allah yang mempunyai sejuta kelemahan. Andai itu takdirku , aku terima dengan rela hati :')