✖✖Gadis Penglipurlara✖✖
Instagram

About

Linkies

FollowDashboard

Long-distance Love :)
Saturday 6 October 2012 | 0 Comment |
Assalamualaikum :) hye readers yg comel lote tuu. Selamat pagi, selamat tengah hari dan selamat malam semua. Sihat ? Aku harap sihat dan comel-comel selalu. Long-distance love ? Hampa rasa ramai dak yang mengalami cinta jarak jauh ni ? My opinion, cinta jarak jauh ni agak susah, bukan sebab apa. Memanglah cinta jarak jauh ni boleh menghindarkan kita dari maksiat, yang tu satu benefit. Tapi keburukan ? Bila dah jauh ni , susah nak control pasangan kan ? Tapi tak bermaksud aku ni queen control-,-

Yaa lah, adat bercouple mestilah cemburu tu ada kan. Dekat pon dah cemburu buta, ni pulak jauh. Lagilahh. Bila couple duduk jauh mesti rasa tak senang duduk. Mesti asyik salah faham ja. Bila couple tak angkat phone, mula lah nak tuduh dia dah tak sayang, padahal dia tengah tolong emak dia. Bila tak mesej, mesti fikir dia tengah mesej dengan orang lain, padahal dia tengah study sebab exam dah nak dekat. Tapi, biasalah benda tu. Kita selalu nakkan perhatian dia, kita selalu nak OTP ja setiap masa. Bila dah timbul rasa sayang tu mulalah nak cemburu bagai -.- Cemburu ibarat garam, kalau sikit menambah perasa, kalau terlebih banyak boleh meragut nyawa :) ingat tuu.

Sesetengah orang suka cinta jarak jauh, sesetengah orang tak suka * macam aku *. kehkeh. Tiap-tiap hari nak jumpa, parah-parah. Tak jumpa pun tak pa, janji nampak batang hidung sudahlah. Bila tak nampak mulalah nak risau-risau. Bila selisih buat tak tau-,- Haa, baru teringat. Kawan aku ada tanya, macam ni lah bunyinya "Hampa dok baca novel cinta tu enn, hampa faham dak apa maksud cinta?" Dia ni lelaki, tuu la tak baca novel. " Erm, taktau" sambil geleng kepala aku jawab. Then dia kata " Ish, bercinta tau, maksud cinta taktau." Aku tanya dia " Apa maksud Cinta ?" Dia jawab agak panjang jugak lah. Aku ambik yg ni sajalah " Cinta tu banyak, cinta terhadap harta, cinta sesama manusia, cinta kereta, cinta rumah Cinta tu satu perasaan kasih sayang dekat benda yg kita sayang". Bayangkan, orang yang tak pernah bercinta jawab. Aku pon macam err -_-' betoi jugakk. Aku tau apa maksud cinta, tapi tak tau nak sebut macam mana, macam tu lah ceritanya :)Jaga baik-baik cinta jarak jauh hampa nahhh , aku doakan.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Short Biodata

Name: Kelibat Gadis
Known as: Gadis
Age: 20-5 years old
Status: Hak Milik Allah
Country: Malaysia
Fav. Colours: Warna Kehidupan
Language: Malay and English
Hobby: blogging, Sleeping, Eating
Fav Quotes: be yourself!
Contact Me: Official Blog

Likes:Semua benda kecuali benda yang tak suka

♥ Eating
♥ Blogging
♥ Chocolates
♥ Ice Cream
♥ Tweet Addict
♥ Black+White
♥ Sleeping
♥ Natural Beauty

Dislikes

✖ Haters
✖ Liars
✖ High heels

Aku hanya manusia biasa . Hamba Allah yang mempunyai sejuta kelemahan. Andai itu takdirku , aku terima dengan rela hati :')