✖✖Gadis Penglipurlara✖✖
Instagram

About

Linkies

FollowDashboard

Setitik tentang Aku :)
Monday 8 October 2012 | 0 Comment |






Assalamualaikum :3 hye there :D Wassup ? Ngeee-.- okay stop. Sepanjang aku menulis blog yang tercinta ni , sebanyak 40 entry yang aku post tak penah aku cerita pasal diri aku enn? Haa, ni nak cerita laa :) My full name is Nur Liyana Nor Alaihudin. Yeayy ! Aku anak sultan. HAHA. Perasaan-..-Nickname Yana. Alhamdulillah, selama 14 tahun aku hidup di bumi ni. Waaa ! cepatnya masa berlalu -,- nak dulu dulu balik. Pi tadika, main main. Lepastu, gaduh menangis. Ada orang mai pujuk. Waaahhh ! shomelnya :3 rinduuu ohh rinduuu. Aku ada sedikit dalam 1/3 mix iaitu Jawa, Chinese and absolutely Siamese. India ja yang takdak, kalau tak cukup 1 malaysia. Baru keliaa. Sebab tu kadang-kadang orang tengok mata tuu sat bulat sat sepet. HAHA, ada jugak. And yess ! I'm currently stay Kedah Jelapang Padi. Haa, sebelum terlupa. I've a really big big family. And i love it. Abah sorang, mama sorang, ibu sorang dan ummi sorang. HAHA, adik beradik semuanya 6 ditambah empat*tiri* tapi tak anggap macam tuu pon. Macam saudara kandung jugak. Tak dak bezanya :)

Dan aku rasa aku sangat cool. Tak percaya ? acii test lah, HAHA. I love a simple thing. Tak suka benda yang berserabut. Over ke apa. Simple is just nice for me. Aku ni sangat-sangat lah tidak peramah dengan orang yang tak dikenali. I'm always act liked sombong bagai. Tapi sebenarnya tak pun-,- Saya ni pemaluuu, hewhew :3 Tapi kalau dengan orang yang sangatlah rapat I'm always act liked this :D



.
Hehe, comel kan? Kayy, perasan. Jangan tiru aksi berikut, biarlah saya saja :3 Pulun, HAHA. Ok sambung. Setiap masa aku nak gelak. Tak kira lawak tak jadi ke bodoh ke hapa, janji gelak. HAHA. Kadang-kadang balik rumah sampai tak boleh senyum. Kena hati-hati sikit. Sebab mulut lenguh. Nak cakap pun kena jaga. HAHA, ok saya teruk :)

Cita-cita ? Cita-cita saya ialah untuk menjadi veterinar.*ayat budak tujuh tahun*. Sebabnya, I really love binatang :) Tak kira lah benda apa pon semua nak pegang. Kecuali lipas. I hate lipas veryyy muchhhh. Binatang yang aku suka dan kempunan sangat ialah ular dengan harimau. Harimau ada dah kat rumah. *bear ja yang mampu*. Thanks sir tolong belikan :D Ular tuuuu-,- dulu dah bela dah. Ish, gerammmmm ! Tapi kalau tak mampu jadi veterinar jadi doktor pon kira jadilah.

Kalau aku teramatlah stressed a.k.a bengang, aku akan buat benda yang agak gila laa jugak. Macam siang tadi koyak cover depan buku latihan Kemahiran Hidup. Sebab ada tulisan yang tidak diundang di situ -_-. Argghh! lupakan. And malam ni untuk cover balik bengang tuu, aku buat status yg aku sendiri nak gelak dan aku rasa aku kejamm.

                                      "skandal bagus untuk dijadikan sebagai bodyguard"

Sebab takdak orang nak pujuk, aku pon pujuk lah diri sendiri dengan cara tuu. And now, aku dah mula senyum :) tapi nak ucap terima kasih dekat Pejan dgn Meon sebab buat aku gelak secara tidak langsung. Buat aku lupa 2 jam. Thanksss shooo much :) 

Okay lah, rasanya takdak apa nak shared lagi. Semuanya dah terdedah di sini. Okayy, assalamualaikum :D



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Short Biodata

Name: Kelibat Gadis
Known as: Gadis
Age: 20-5 years old
Status: Hak Milik Allah
Country: Malaysia
Fav. Colours: Warna Kehidupan
Language: Malay and English
Hobby: blogging, Sleeping, Eating
Fav Quotes: be yourself!
Contact Me: Official Blog

Likes:Semua benda kecuali benda yang tak suka

♥ Eating
♥ Blogging
♥ Chocolates
♥ Ice Cream
♥ Tweet Addict
♥ Black+White
♥ Sleeping
♥ Natural Beauty

Dislikes

✖ Haters
✖ Liars
✖ High heels

Aku hanya manusia biasa . Hamba Allah yang mempunyai sejuta kelemahan. Andai itu takdirku , aku terima dengan rela hati :')