✖✖Gadis Penglipurlara✖✖
Instagram

About

Linkies

FollowDashboard

Baca dongg ;(
Tuesday 9 July 2013 | 0 Comment |

Assalamualaikum , em em -,- actually aku taktau apa yang nak ditaipkan ni . Tapi ada benda aku nak cerita kat sini . Okay , aku tak suka berdolak dalih . Straight to the point.

Dalam fasa aku berumur 15 tahun ni ,aku jadi hati keras , hati batu bab bab cintan cintun ni -wkwkwk . YKW, aku dah tak kisah kalau someone special getting crush to another girl . Aku macam ni " Hang tangkap cintan dengan orang lain ? Hahaha , who cares ? Go on and keep move on ;) 

In that case , aku tak mau couple buat masa sekarang . It's just wasting my time , wasting my credit and wasting my fikiran on keep thinking of that boy. Kay kay , someone special yang aku cakap tadi tu he is not my boyfriend . He's one of my scandalfriend....maybe . Hahaha , aku bukan playgirl lahh jangan risau . Yang boleh orang fikir aku playgirl tu sebab the boys terlalu memaksa . Contoh : *le boys : Yana sayang BOYS dak ? / Yana rindu BOYS dak ? . Aku nak jawab dak tapi tak sampai hati . Tau kenapa ? bila aku kata dak , mesti the boys kata " Sampai hati kan ? " And I was like erghhhhh !>.<!  kenapa kenapa dan mengapa ??! And the best answer is aku just diam bila ada orang tanya -,- kadang kadang the boys tu cakap "kalau diam tanda Ya :)" aku pun macam "ehh dia ni syok sendiri laa pulak-_-'" at least bila aku diam aku tak bagi harapan . Dia yang perasaan kan kan ? and bila aku mcg dengan orang lain cakap aku curang lahh apa lahhhh ! heyy ! i'm not your bini nor your awek kayyy . Jangan control aku ! sebab tu lahh orang fikir aku playgirl mungkin -..- tapi kalau dia tu bf aku yang legal insyaallah aku tak curang :3 legal kunun v.v hehehe

Okay dahhh , hmm to that boy yang ingat aku jelous bila hampa ada scandal atau crush aku nak bagitau AKU TAK JEALOUS LANGSUNG . AKU LAGI SUKA sebab hampa takkan ganggu aku dah menjelang PMR ni ;D goodluck . byee


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Short Biodata

Name: Kelibat Gadis
Known as: Gadis
Age: 20-5 years old
Status: Hak Milik Allah
Country: Malaysia
Fav. Colours: Warna Kehidupan
Language: Malay and English
Hobby: blogging, Sleeping, Eating
Fav Quotes: be yourself!
Contact Me: Official Blog

Likes:Semua benda kecuali benda yang tak suka

♥ Eating
♥ Blogging
♥ Chocolates
♥ Ice Cream
♥ Tweet Addict
♥ Black+White
♥ Sleeping
♥ Natural Beauty

Dislikes

✖ Haters
✖ Liars
✖ High heels

Aku hanya manusia biasa . Hamba Allah yang mempunyai sejuta kelemahan. Andai itu takdirku , aku terima dengan rela hati :')