✖✖Gadis Penglipurlara✖✖
Instagram

About

Linkies

FollowDashboard

Titipan Cinta :)
Wednesday 10 July 2013 | 0 Comment |
Ini hanya sekadar suka suka , kalau ada rasa mual mual better berhenti kat sini jaa . Kalau nak feeling feeling teruskan :)

Cinta,
kenapa kau tinggalkan aku ?
takkan ada cinta seperti dirimu lagi.

Saat aku sendiri,
kau malah semakin menjauh,
ku begitu ingin kau memelukku untuk terakhirnya,
aku terlalu menyayangimu walaupun aku tahu kau takkan pernah peduli,
aku terus merindui kamu walaupun aku tahu kau terus menjauhi aku.

Aku takkan sanggup menghapus segala bayangmu,
tapi kini ku relakan kau pergi dariku,
kegembiraan yang telah kurasa saatku memilikimu,
telah berubah kurasakan disaatku kehilanganmu,
mengapa diriku takkan pernah bisa melupakanmu?
dan mengapa dirimu yang selalu ada difikiranku?

Mungkin salahku juga telah mencintaimu sepenuh hatiku,
ku ratapi kisahku dengan airmata,
ku renungi kisah kita dengan tangis sendu,
hati ini terlalu sakit kerana cintamu.

Serpihan demi serpihan luka kurasa,
kepingan demi kepingan tentang kita kuingat,
semakin ku kenang semakin hancur hati ini,
tapi mengapa ?
sampai sekarang aku masih bisa mencintaimu.

Bilur bilur luka meleleh,
harapan cinta mengental,
mencoba menghenti tangis dan menghapus airmata dipipi,
mengapa luka ini membuatku makin cinta ?
bilakah airmata ini menjadi bening dan tak keruh ?
bilakah derai tangisku berhenti dan menjadi setitis yang terakhir ?
seharusnya aku tak perlu tangisi,
seharusnya aku kuat.
seharusnya aku tak perlu pertaruhkan airmata ini
hanya demi satu kenangan dan masa yang telah pergi.
tapi mengapa ?
mengapa sampai sekarang aku tak bisa melupakannya ?
mengapa harus jatuh dan menumpah airmata yang perihkan hati ini?
hati ku sekarang menjadi perasa.

Airmata ini jatuh,
jatuh untuk cinta yang telah mengabaikanku,
mataku menjadi saksi bagaimana airmataku jatuh untuknya
airmata ku terus jatuh terlalu banyak dan berderai,
terlalu lama menitis dan terus menumpah,
aku sendiri bersama keluh kesahku,
yang tenggelam oleh suara tangisku,
bersama serpihan hati yang akan kubawa,
sampai aku mati  :'(


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Short Biodata

Name: Kelibat Gadis
Known as: Gadis
Age: 20-5 years old
Status: Hak Milik Allah
Country: Malaysia
Fav. Colours: Warna Kehidupan
Language: Malay and English
Hobby: blogging, Sleeping, Eating
Fav Quotes: be yourself!
Contact Me: Official Blog

Likes:Semua benda kecuali benda yang tak suka

♥ Eating
♥ Blogging
♥ Chocolates
♥ Ice Cream
♥ Tweet Addict
♥ Black+White
♥ Sleeping
♥ Natural Beauty

Dislikes

✖ Haters
✖ Liars
✖ High heels

Aku hanya manusia biasa . Hamba Allah yang mempunyai sejuta kelemahan. Andai itu takdirku , aku terima dengan rela hati :')