✖✖Gadis Penglipurlara✖✖
Instagram

About

Linkies

FollowDashboard

Random Post
Saturday 3 August 2013 | 0 Comment |
Hai , Assalamualaikum . Sebenarnyaa aku tak dak apa pun nak tulis . Kalau rasa berminat teruskan membaca , kalau rasa dak boleh tekan kot pangkah yang dekat tab tu , alaa kat atas tu warnaa merah . Haa , nampak ? Aku nak cerita pasal perangai aku yang baru aku sedar akhir-akhir ni .

Pertama , kamu perlu masukkan sedikit garam . Eh eh , silap channel . Iklan jaa tuu , jangan risau .  Benda yang pertama yang aku sedar perangai aku ialahhhh trengtengteng aku jenis yang tak suka merajuk . Ni bukan naik lif tekan sendiri ye kak ? True storyy . Kalau aku merajuk dengan lelaki , aku bukannya serious pun . Saja main aci aci sembunyi . HAHA ,kay tak lawak . Kadang kadang terkantoi time OTP . Sebab aku tergelak .

Kedua is , aku suka dipujuk dan aku akan jadi mengada bilaa dipujuk . HAHA . Lol -,- cena tu ? tak merajuk then nak orang pujuk ? Okay ni cerita kat sekolah , once upon a time , aku buat merajuk dengan kawan aku sebab depa taknak dengar penjelasan aku . Actually depaa saja jaa nak sakat aku . Then aku merajuk . You know what ? ni first time aku merajuk dengan depa selama 3 tahun berkawan, okay , dok esok tuu time baca yassin kat dewan , aku tengok depa dua takmai lagi . So , aku duduk laa kat tempat aku *haritu time exam* Dalam 5 minit kawan aku yang sorang ni mai , dia tarik kerusi duduk tepi aku , then aku kalih kot lain , buat buat tak nampak diaa . Pastu teruih aku kena cubit , pastu diaa kata Eleh mengada ahh hang ni . Hahaha , pastu kami dua tergelak . Haihh , dah laa time baca yassin .

Ketiga , bila aku merajuk , seriously aku takkan contact orang tuu . Then aku takkan bagitau orang tuu sebab apa aku mendiamkan diri . Kadang kadang ex aku pun pelik kenapa tiba tiba aku merajuk . Aku memang macam tuu .

Keempat , aku susah dan tak reti marah orang . Aku rasa kawan kawan aku ramai yang dah sedar tentang ni . Haa , ada satu "kejadian" kat sekolah . Aku tengah ajar math kat Earni , Izzul dengan Anas . Aku tak berapa ingat sebab apa Anas kata " Hang jangan marah aku " . Pastu aku kata "Mana marah pun. " Then Aiman sampuk "Yana bukan reti marah orang " . Haa , see . Chekmai pun rajin kata " hang ni marah ka apa ni ? " Haha , seriously aku tak reti marah orang .Haritu , masa kami tengah jalan pi bengkel , Cekmai tetiba jaa buat ulat bul-bul kat tangan aku , secara spontan aku kataa " Haiii ! " Chekmai ngan syikin kata " Alolo , lembutnya marah. Hang ni cenaa laa kalau ada anak ? tak reti marah langsung. " Teruih depaa gelak kat aku . Nampak dak aku selalu dibuli ? hahaha

Lastly , Kalau aku marah memang meletup duniaa . Susah nak marah tapi bila marahh . Aku bukan jenih maki hamun semuaa ni . Kalau aku marah aku akan tutup pintu bilik kuat kuat sampai nak lekang engsel pintu tuu haa . Dan aku takkan cakap dengan orang yang aku marah tuu sampai aku okay .




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Short Biodata

Name: Kelibat Gadis
Known as: Gadis
Age: 20-5 years old
Status: Hak Milik Allah
Country: Malaysia
Fav. Colours: Warna Kehidupan
Language: Malay and English
Hobby: blogging, Sleeping, Eating
Fav Quotes: be yourself!
Contact Me: Official Blog

Likes:Semua benda kecuali benda yang tak suka

♥ Eating
♥ Blogging
♥ Chocolates
♥ Ice Cream
♥ Tweet Addict
♥ Black+White
♥ Sleeping
♥ Natural Beauty

Dislikes

✖ Haters
✖ Liars
✖ High heels

Aku hanya manusia biasa . Hamba Allah yang mempunyai sejuta kelemahan. Andai itu takdirku , aku terima dengan rela hati :')