✖✖Gadis Penglipurlara✖✖
Instagram

About

Linkies

FollowDashboard

Hilang
Monday 9 December 2013 | 0 Comment |
Hai , lama dah tak berblogging . So malam ni I nak berceloteh lah sikit setelah sekian lama menyepi kannn . Okay , aku dengan blog rasa macam makin jauh dah , macam aku dengan dia . Jauh jarak , jauh perjalanan , jauh pemandangan , and maybe jauh hati -.- I don't know . Sangat sangat terasa jarak hubungan kami ni . Curiga , syak wasangka , mungkin biasaa . Tapi ahhh , kali ni rasa lain . Ya , mungkin aku terlalu bosan , aku mengaku aku tak seceria dulu . Sekarang ni lebih em pendiam , dah tak huha-huha . Mungkin sebab faktor umur yang semakin meningkat kot . Haa , cakap pasal umur , I'm not ready yet . Mungkin aku akan pindah sekolah , sebab I feel like I'm done with SMK Hosba :) Aku cuba mencari nafas baru , hidup baru . Terlalu banyak kenangan PAHIT & manis kat sekolah tu . Dan , yang sebenar- sebenarnya ialah sebab aku nak mencari diri sendiri, I think I'm not in the right track. Terlalu banyak watak yang aku jadi .Bukan hipokrit . Cuma aku tak tahu siapa sebenarnya aku . Dan aku campur adukkan watak aku sebagai seorang yang ceria , dan sekelip mata boleh jadi murung . Kadang - kadang aku baik dan kadang - kadang jauh aku terpesong . Kadang -kadang aku sangat potpet potpet kadang-kadang aku diam . I lost my identity , i lost my personality -,- Susah nak mencari balik diri sendiri yang hilang berbanding Phone yang hilang . Aku cuba buat itu aku cuba buat ini , tapi erghh , dan sebab tu aku pilih untuk diam . Susah bakhanggggg ,

Okay , i think tu ja kot yang aku nak share memandangkan aku rindu untuk menulis , actually nak luahkan perasaan sebenarnya :) Bye


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Short Biodata

Name: Kelibat Gadis
Known as: Gadis
Age: 20-5 years old
Status: Hak Milik Allah
Country: Malaysia
Fav. Colours: Warna Kehidupan
Language: Malay and English
Hobby: blogging, Sleeping, Eating
Fav Quotes: be yourself!
Contact Me: Official Blog

Likes:Semua benda kecuali benda yang tak suka

♥ Eating
♥ Blogging
♥ Chocolates
♥ Ice Cream
♥ Tweet Addict
♥ Black+White
♥ Sleeping
♥ Natural Beauty

Dislikes

✖ Haters
✖ Liars
✖ High heels

Aku hanya manusia biasa . Hamba Allah yang mempunyai sejuta kelemahan. Andai itu takdirku , aku terima dengan rela hati :')