✖✖Gadis Penglipurlara✖✖
Instagram

About

Linkies

FollowDashboard

To my Hearthief
Thursday, 26 December 2013 | 0 Comment |
Aku tak faham ahh . Kenapa dia buat aku macamni ? Kalau takmau tu cakap laa takmau . Jangan ahh buat aku macam tunggul kayu , takdak perasaan . Dulu masa tackel kemain , pagi petang siang malam IM aku , sekarang kenapa dah takdak tu semua . Kenapa perlu nak bazirkan masa aku , aku bukannya bahan kajian yang boleh di-test test . Aku kalau nak sayang orang tu cukup susah , tapi kalau dah terikat dengan aku tak mudah aku nak lepaskan . Sebab aku takmau orang cakap aku macam macam. Aku bukan pandang rupa , aku tak pandang harta . Tolonglah faham aku :'( Hati aku ada kat hang . Walaupun nanti hang jauh dari aku , aku tetap tunggu hang . Tak kira laa berapa tahun pun aku kena tunggu , aku tunggu . Tak pernah aku boleh tahan sampai macamni sekali . Dengan hang aku nekad . Kalau aku cakap aku tunggu , aku akan tunggu . Tuu ja aku boleh cakap . Bye. Kalau hang baca , tolonglah buat keputusan.


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post

Short Biodata

Name: Kelibat Gadis
Known as: Gadis
Age: 20-5 years old
Status: Hak Milik Allah
Country: Malaysia
Fav. Colours: Warna Kehidupan
Language: Malay and English
Hobby: blogging, Sleeping, Eating
Fav Quotes: be yourself!
Contact Me: Official Blog

Likes:Semua benda kecuali benda yang tak suka

♥ Eating
♥ Blogging
♥ Chocolates
♥ Ice Cream
♥ Tweet Addict
♥ Black+White
♥ Sleeping
♥ Natural Beauty

Dislikes

✖ Haters
✖ Liars
✖ High heels

Aku hanya manusia biasa . Hamba Allah yang mempunyai sejuta kelemahan. Andai itu takdirku , aku terima dengan rela hati :')